Som Mobilitat vol fer el salt a Barcelona

La cooperativa de mobilitat sostenible Som Mobilitat, amb seu a Mataró o serveis a diversos municipis, vol fer el salt a Barcelona i per això ha posat en marca una convocatòria de matchfunding per tal de fer-ho possible.

En concret, l’entitat busca suports per Crear Grups de Barri a Barcelona a través d’una estructura organitzativa horitzontal que inclogui a entitats i a persones sòcies residents a tots els districtes de la ciutat. A més, també volen posar en funcionament cinc aparcaments de barri, fora de la via pública, on el veïnat pugui compartir vehicles elèctrics.

Per poder dur a terme aquest projecte la cooperativa necessita una quantitat de 13.350 euros, que s’hauran de recaptar abans del 9 d’abril.

La implantació de Som Mobilitat a Barcelona ha estat una de les 24 iniciatives seleccionades per la Fundació Goteo, que amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i Barcelona Activa, es compromet a donar un euro per casa euro cofinançat fins a un total de 4.000 euros .

Des de Som mobilitat expliquen que el projecte d’aterrar a Barcelona està motivat pels grans reptes en contaminació que ha d’afrontar la ciutat, així com l’excés de vehicles en circulació. A banda d’oferir una solució per retirar vehicles privats de la circulació, Som mobilitat també es vol convertir en grup de pressió i sensibilització en qüestions ambientals i foment del transport públic.

L’entitat compta amb 710 socis arreu de Catalunya, dels quals 140 viuen a Barcelona.- REDACCIÓ

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *